Szállítási információk

Szállítási költségek

Futárszolgálat (utánvétes csomag-szállítás) 2400 Ft:

A GLS futárszolgálat által vállalt szállítás idő 1-2 munkanap a csomagfeladástól számítva!

Vásárló a megrendelésének kézbesítését utánvéttel is kérheti, ennek a szolgáltatásnak a díja 1350 Ft. Ebben az esetben a Vásárló készpénzzel fizeti meg a végösszeget a futárnak a termék átvételekor.

Futárszolgálat, előre utalással (Legolcsóbb szállítás) 2000 Ft:

A GLS futárszolgálat által vállat szállítás idő 1-2 munkanap a csomagfeladástól számítva!

Ez a lehetőség azok számára kedvező, akik a szállítási költségen takarékoskodni szeretnének. Ebben az esetben a vételárat és a szállítási költséget együtt előre utalással, vagy előre fizetéssel (postai rózsaszín csekk) kell megfizetnie a Vásárlónak a Szolgáltató részére. A vásárlás összértékének kiegyenlítésére a Vásárlónak 5 munkanapon áll rendelkezésére. Ha 5 munkanapon belül nem történik meg a vételár kiegyenlítése, a Szolgáltató automatikusan töröli a Vásárló megrendelését.

Futárszolgálat, bankkártyás fizetéssel (Online fizetés) 2000 Ft:

A GLS futárszolgálat által vállalt szállítás idő 1-2 munkanap a csomagfeladástól számítva!

Ebben az esetben a vételárat és a szállítási költséget együtt online fizetéssel kell rendezned. Ebben az esetben a vásárló Online egyenlíti ki a számlát, és a csomagot csak át kell venni a futártól.

GLS csomagpont , előre utalás vagy bankkártyás fizetéssel (Online fizetés) 2000 Ft:

A GLS futárszolgálat által vállalt szállítás idő 1-2 munkanap a csomagfeladástól számítva!

Ebben az esetben a vételárat és a szállítási költséget együtt előre utalással vagy online fizetéssel kell rendezned. A csomagot a vásárlásnál meghatározott GLS csomagponton lehet átvenni.

Személyes átvétel

Vásárló a megrendelt termékeket ingyenesen, személyesen is átveheti Budapesten a XV. kerületben a Damjanich János u. 92. szám alatt, a Szolgáltató székhelyén, előre egyeztetett időpontban.

Külföldi szállítás:

A termékeinket bármely országba eljuttatjuk. Szállítási díj függ a termékek súlyától, és a szállítási cím helyétől. Szállítási díjról érdeklődjön elérhetőségeinken. Külföldi rendelésre nem tudunk ingyen szállítást vállalni 20.000 Ft összeghatár felett.
Fizetés kizárólag előre fizetéssel történik!

Szállítási határidő

A megrendelés futárcég számára történő átadásának határideje 3-7 munkanap a megrendelés beérkezésétől ill. a pénzügyi rendezéstől számítva, és ettől a csomagátadástól kezdve számítódik a futárcég által vállalt kézbesítési határidő, azaz a fentebb írt 1-2 munkanap.

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. futárszolgálatával történik.

Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

Amennyiben a Vásárló a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Vásárló által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, akkor a futárszolgálat az első (sikertelen) kézbesítést követően még 2-szer megkísérli a csomag újbóli kiszállítását. Ezért fontos, hogy a regisztráció során a Vásárló olyan telefonszámot illetve email címet adjon meg, amelyen a GLS futárszolgálat e-mailben vagy SMS-ben értesíti a Vásárlót a csomag érkezésének várható idejéről.

A futárszolgálatok összesen három kézbesítést kísérelnek meg, azonban, ha a 3. kiszállítás sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja a Szolgáltató részére, aki jogosult a megrendelést törölni, illetve a terméket tovább értékesíteni vagy újabb szállítási díj felszámítása mellett a Vásárló kérésére újra kézbesíteni.

A terméknek a futártól vagy személyes átvétel esetén az eladótól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával/ számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét és nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Ha a Vásárló a kiszállítás során a termék átvételét megtagadja, és azt nem veszi át a futártól, az azt jelenti, hogy a Vásárló a 3. pontban meghatározott elállási jogát gyakorolja. Ilyen esetben a Vásárlót terheli a termék Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásának költsége. Az átvétel visszautasítása esetén Vásárló köteles a visszajuttatás költségét a Szolgáltató részére megtéríteni.

Megosztás

A weboldal használatával Ön elfogadja a sütik alkalmazását. Információk

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás